Astrolaborator

Astrologie online: iniţiere în astrologie, interpretări de astrograme, astronomie

Guvernatorul Nodului Sud in Zodii


Nodul Sud din astrograma indica karma pe care trebuie sa o platim. Platim aceasta karma prin pierderi, esecuri, neimpliniri. De exemplu Nodul Sud in Capricorn: muncim mult dar fara rezultate. Nodul Sud in Varsator: ne sacrificam pentru prieteni dar acestia ne parasesc cand avem mai mare nevoie de ajutorul lor. Nodul Sud in Casa a IV-a: ne dedicam mult vietii de familie dar ramanem profund neimpliniti, dezamagiti.

Guvernatorul Nodului Sud indica in ce directie trebuie sa mergem pentru a ne spala karma si a rezolva problemele pe care le aduce Nodul Sud. De exemplu, Nodul Sud in Berbec iar Marte in Taur: noi suntem plini de energie si initiativa, dorim sa facem diverse lucruri, sa ne impunem, sa iesim in evidenta; dar esuam, cei din jur nu apreciaza initiativele noastre, suntem acuzati de orgoliu, egoism, agresivitate si pana la urma intram in conflict cu ceilalti. Aceste lucruri se rezolva daca mergem in directia Taurului: sa ne preocupe sa realizam ceva practic, concret, folositor, sa cautam linistea si siguranta, sa fim mai aproape de natura.
In continuare vom prezenta Guvernatorul Nodului Sud in Zodii sau modalitatea in care rezolvam karma indicata de Nodul Sud:
Berbec: este necesar sa avem initiativa, sa avem curaj, sa deschidem drumuri noi, sa practicam sport, sa luptam pentru ceea ce vrem sa realizam.
Taur: este necesar sa ne preocupe sa realizam ceva practic, concret, folositor, sa cautam linistea si siguranta, sa fim mai aproape de natura.
Gemeni: este necesar sa comunicam, sa acumulam informatii, sa ne adaptam la diverse situatii de viata.
Rac: este necesar sa ne exprimam emotiile, sa ne relaxam, sa facem ceea ce simtim, sa fim mai atenti la nevoile sufletesti ale celorlalti.
Leu: este necesar sa fim creativi, acolo unde ne aflam sa punem in slujba societatii talentele noastre unice, sa avem vointa si constanta.
Fecioara: este necesar sa muncim, sa fim responsabili, sa fim curati, sa ducem o viata sanatoasa, sa fim organizati.
Balanta: este necesar sa fim amabili, sa ne adaptam la cei din jur, sa le facem pe plac, sa facem compromisuri, sa mentinem relatii de egalitate cu ceilalti.
Scorpion: este necesar sa ne depasim propriile limite psihologice, sa facem ceea ce trebuie chiar daca nu ne place, sa fim precauti, sa punem raul in fata, sa intelegem necesitatea raului.
Sagetator: este necesar sa ne extindem, sa acumulam experienta, sa invatam de la viata, din carti, de la ceilalti, sa dezvoltam propriul nostru sistem de idei, sa mergem direct la tinta.
Capricorn: este necesar sa muncim, sa fim responsabili, sa avem rabdare, sa fim maturi, precauti, sa planificam, sa progresam pas cu pas.
Varsator: este necesar sa fim deschisi spre nou, spre diversitate, viata sociala, prieteni, sa comunicam, sa respectam libertatea celorlalti, sa cautam sa fim liberi.

Pesti: este necesar sa fim mai empatici, mai sensibili, mai adaptabili, sa avem o gandire pozitiva, sa aspiram la ceva mai inalt, sa avem incredere intr-o forta superioara.

Chiar este necesar sa mergem spre Guvernatorul Nodului Sud? Nu, dar trebuie sa observam cum viata ne impinge in aceasta directie. Astrologul poate sa indice doar calea, insa nativul trebuie sa observe din propria lui experienta cum viata il impinge in acea directie.

De exemplu, Nodul Sud in Gemeni si Mercur in Leu: Nativul este foarte comunicativ, sociabil, vesel, bine dispus, deschis sa piarda vremea si sa nu faca nimic serios. Se distinge o stare generala de superficialitate (Gemeni) care duce la lipsa toata de personalitate sau individualitate (Leu). Constatam ca pe nativ nu il deranjeaza superficialitatea, faptul ca ii place sa vorbeasca tot felul de prostii doar de dragul de a vorbi. Dar il afecteaza si sufera din cauza faptului ca nu are individualitate, ca nu are un talent al lui. Astfel nativul traieste un conflict intre distractie/superficialitate si individualitate/talent. Cu cat merge mai mult spre Gemeni (Nodul Sud), cu atat mai mult sufera din cauza faptului ca nu are calitatile Leului (Guvernatorul Nodului Sud). Nativul isi va gasi in final linistea si echilibrul doar daca va dezvolta calitatile Leului, dar pentru aceasta este necesar in primul rand sa renuntele la defectele sau excesele Gemenilor.

O ultima observatie inainte de a incheia: cand vorbim despre Guvernatorul Nodului Sud planeta nu mai conteaza. Pentru exemplul de mai sus nativul trebuie sa dezvolte calitatile Leului nu calitatile lui Mercur in Leu.

5 responses to “Guvernatorul Nodului Sud in Zodii

  1. Cosmin 10 Iunie 2013 la 12:21

    Bun articolul,chiar cautam asa ceva:)

  2. Stefania Tanase 11 Iunie 2013 la 11:28

    Vreau sa-mi inteleg destinul, poate gasesc acel cuvant care sa faca lumina.
    Articolul imi spune ca ar trebui sa-mi fie simplu sa descifrez dilema, avand in vedere ca Venus guvernatorul NS (Taur casa XII), se afla in Scorpion casa V. Nu exista nici un alt aspect pe axa nodurilor, altul decat cuadratura cu MC. Iar singurele aspecte ale lui Venus sunt, careu cu Saturn si conjunctia cu Uranus.
    Eu inteleg ca ar trebui sa ma joc, sa ma detasez de vreau rezultat oferit de siguranta, stabilitate, sa invat sa iubesc pe principiul nimic de pierdut nimic de castigat, sa dau fara sa astept (the movement of giving)
    Intrebarea mea este, cum sa indeplinesc NN din casa a VI-a, detasandu-ma de ceva practic.
    Acesta casa VI, in mintea mea are asa o insemnatate similara cu Taurul (tot in casa a VI mai sunt Soare conjunct cu Neptun si Mercur, toate in Sagetator) Sa muncesc doar de dragul muncii, fara sa ma bucur de rezultat ? Sa ma intereseze ziua mai degraba decat anul (dar sunt sagetatoare, luna in casa IX varsator, asc gemeni, cum sa nu vad peste mari si tari) ?!
    Am indemanare, dispun de resurse, dar mi-e greu sa le dau o forma, sa le materializez. Sa nu-mi mai doresc sa materializez ceva ?! Ce am de facut ca sa-mi indeplinesc scopul in viata ?
    Visez prea inalt, uitand de indatoririle practice?! Dar nu ma satisfac. Deleg truda zilnica, si-mi ramane timp pentru analiza mult prea mult. Daca-mi permit sa spun ca doar aceasta o vad ca pe o diferenta intre Taur si Casa VI, sa trudesti inteligent. Dar nici asta nu stiu daca am inteles-o cum trebuie.
    Toate tranzitele curente din ultimul an, eclipsele pe axa nodurilor, nu-mi scot intrebarea aceasta din minte. Ce am de facut ca sa-mi indeplinesc scopul in viata ?

    Va multumesc mult

    • astrolaborator 21 Iulie 2013 la 08:00

      În primul rând doresc sa precizez ca Guvernatorul Nodului Sud in Scorpion si in Casa a V-a e mai complicat decât joacă şi detaşare. Înseamnă (Scorpion) tensiune continuă, situaţii incerte, frustrări, răsturnări de situaţie etc. legate de (Casa V) copii, dragoste, distracţii, timp liber, educaţie etc.

      Detaşarea pe care aţi menţionat-o, după felul în care aţi descris-o, seamănă mai mult cu detaşarea unei Zodii de aer. Scorpionul trebuie să fie detaşat, dar ştie că nu va scăpa neapărat de cuţitul înfipt în spate, are un sentiment dramatic al lipsei de control, al incapacităţii de a preveni răul. Detaşarea Zodiilor de aer merge spre indiferenţă, ocolirea problemelor, pe când detaşarea Scorpionului merge spre puterea de a îndura răul, pierderea, întunericul.

      Nodul Sud în Taur arată că refuzăm răul, întunericul, ne închidem în siguranţă, linişte, seninătate, stabilitate, bani, proprietăţi, natură etc. Acestea se leagă de Casa a XII-a – religie, sensul pe care îl dăm vieţii, viaţa noastră spirituală. Apare o stagnare, o înlemnire, o incapacitate de a ne transforma, de a evolua, de a ne dezvolta.

      Nodul Nord pe Scorpion înseamnă înfruntarea răului, a neplăcutului. Pe Casa a VI-a poate însemna operaţii, o slujbă care nu ne place, colegi cu care nu ne înţelegem, situaţii incerte la locul de muncă, situaţii neplăcute în viaţa cotidiană, necesitatea de a dobândi/dezvolta calităţi/competenţe cu care noi înşine nu suntem compatibili etc. Simpla psihologie pozitivistă nu vă va ajuta, este nevoie de o transformare spirituală.

      Doresc să menţionez că dacă Guvernatorul Nodului Sud este în conjuncţie cu Uranus, atunci trebuie să dezvoltaţi şi această planetă: prietenii, relaţii sociale, astrologie, adevăr etc.

      De asemenea Guvernatorul Nodului Sud între două Zodii indică necesitatea de a dezvolta ambele Zodii. De ex. Guvernatorul Nodului Sud la 1 grad Scorpion primeşte influenţe şi de la Balanţă şi vom spune: apare lipsa de înţelegere cu ceilalţi, lipsa de adaptare, probleme în dragoste. Este necesar să dezvoltăm diplomaţia, adaptabilitatea, amabilitatea.

      Situaţia dumneavoastră trebuie privită în mod realist şi trebuie să vă întrebaţi în mod sincer dacă asemenea descrieri se potrivesc cu situaţia reală. Şi doar dacă există o corespondenţă reală puteţi încerca să mergeţi în direcţiile indicate.

  3. alya 10 August 2016 la 04:01

    Foarte interesant articolul! Desi exista multe carti de astrologie si informatii pe internet cu privire la nodurile lunare, deseori este greu de interpretat in contextul unei astrograme.

    Eu nu am reusit sa inteleg rolul nodurilor lunare in astrograma mea si va rog din suflet daca puteti sa imi deslusiti semnificatia acestora.

    Eu am nodul nord in scorpion in casa a IV-a si evident nodul sud in taur in casa a X-a. Guvernatorul nodului sud, Venus, este in leu la ascendent si face careuri cu ambele noduri lunare. In rest are aspecte armonioase: trigon cu Jupiter in berbec (casa a IX-a), sextil cu Marte in gemeni (casa a XI-a ), sextil cu Mercur in balanta (casa a III-a) si sextil cu Uranus in scorpion (casa a III-a foarte aproape de cuspida casei urmatoare). Guvernatorii nodului nord sunt bine aspectati. Marte este in gemeni (casa a XI-a) si face sextil cu Jupiter in berbec (casa a IX-a), conjunctie cu Luna in gemeni (casa a XI-a), trigon cu Mercur in balanta (casa a III-a ) si sextil cu Venus in leu (ascendent). De fapt Marte are totusi un aspect negativ: careu cu Lilith in pesti in casa a VIII-a. Pluton, celalalt guvernator al nodului nord, este in balanta in casa a III-a conjunct cu Soarele in balanta care este guvernatorul ascendentului, trigon cu Luna in gemeni in casa a XI-a si sextil cu Neptun in sagetator in casa a IV-a (f aproape de cuspida casei urmatoare).

    La prima vedere s-ar zice ca ar trebui sa am mai mult noroc in ce priveste familia si probleme cu statutul social/cariera.

    In realitate lucrurile nu stau chiar asa. Am fost un copil nedorit, crescut de bunici si strabunici si cand aveam 7 ani parintii au divortat. Desi am ramas cu tatal, relatia cu el a fost deficitara. Nici cu mama nu am avut o relatie buna.

    M-am casatorit devreme (22 de ani) si am divortat dupa 4 ani de casnicie nefericita cu un barbat rece si impulsiv. Dupa niste ani buni (majoritatea petrecuti in singuratate involuntara) m-am recasatorit destul de tarziu (37 de ani) si deocamdata sunt ok.

    Copii nu am pentru ca in prima casnicie nu erau conditii optime si eram oricum prea tanara, iar acum, in urma unor analize medicale, se pare ca nu mai pot avea. Nu am facut avorturi si nu sunt bolnava, motivul imposibilitati de a procrea fiind acela ca rezerva ovariana este aproape de 0.

    Nici pe plan profesional nu am avut satisfactii fiindu-mi foarte greu sa gasesc joburi si sa le pastrez. Si toate astea intr-o harta in care predomina sextilele si trigoanele.

    Legat de copii, nu am planete in rac, luna e in gemeni in casa a XI-a in conjunctie stransa cu Ceres si in conjunctie mai larga cu Marte in gemeni, in sextil cu Jupiter in berbec in casa a IX-a care este si guvernatorul casei a V-a ( in casa a V-a nu am planete si Jupiter este bine aspectat cu mici exceptii – trigon Venus, sextil Marte, sextil Luna, opozitie Mercur si un careu larg de 9 orbi cu Saturn in leu in casa a XII-a). Luna mai este in trigon cu Pluton in balanta in casa a III-a, in trigon cu Mercur in balanta in casa a III-a si in opozitie cu Neptun in sagetator in casa a IV-a. Poate opozitia cu Neptun sa fie problema, desi am vazut mai multe harti cu acest aspect si femeile respective au facut copii. De fapt „buba” in astrograma mea cred ca o reprezinta Saturn in leu in casa a XII-a care, in afara de un trigon cu Neptun in sagetator in casa a iv-a si un sextil cu Soarele care este si stapanul ascendentului, face aspecte negative: careu cu Mercur si Uranus (Mercur in casa a III-a si Uranus la finele ei si f aproape de cuspida casei a iv-a) si careu cu FC si MC. Si iata cum Saturn intr-o casa proasta si cu aspecte negative poate strica o astrograma care parea destul de promitatoare.

    Pentru ca nu am reusit sa-mi inteleg sensul axei destinului si nu stiu daca mai pot spera ca voi avea un copil si nici daca influenta nefasta a lui Saturn in leu in casa a XII-a va fi continua (culmea e ca trimite aspecte bune la nodurile lunare) astept cu maxim interes si curiozitate parerea dumneavoastra.

    Va doresc o zi minunata si mult succes cu acest blog care ofera informatii de calitate iubitorilor astrologiei.

  4. Gina Orga-Dumitriu 13 Noiembrie 2016 la 15:33

    Am gasit interpretari mai rafinate asupra semnificatiei Nodulrilor lunare fata de cele obisnuite. Sunt un consumator avid de astrologie, urmez chiar niste cursuri prin corespondenta si sper ca timpul sa imi ofere prilejul de a depasi aceasta conditie. Sunt Gemeni cu Ascendent in Capricorn, data nasterii 2 iunie 1976, ora 22,30, mun. Galati, cu NN in Scorpion in casa casa IX si NS in Taur casa IV, guvernatorul NS – Venus in Gemeni casa IV. Cumva preocuparile mele asupra astrologiei care dateaza din timpul adolescentei au devenit si mai acute in urma unei experiente traumatizante pe care am avut-o anul trecut la a doua nastere, nu intru in detalii, cert este ca am stat o saptamana in coma dar Aesculapia in casa VIII probabil si nu numai nu m-au lasat acolo…In masura in care timpul Dvs. va permite si cu obligatia din partea mea a remunerarii serviciului, mi-ati putea oferi o explicatie mai detaliata a nodurilor lunare si aspectelor acestora pe harta mea natala, am astrograma natala si obisnuiesc sa imi fac si horoscopul previzional dar pe site-ul Dvs am regasit niste interpretari mai aplicate,
    Cu alese sentimente, Gina Orga-Dumitriu

Lasă un răspuns

